Mak Mertua Kekasihku 4

Post oleh : Unknown | Rilis : 04:15 | Series :
Setelah sekian lama aku duduk memerhatikan tubuh badan Emak Mertua aku yang baru aku gauli dengan nikmatnya bertelanjang bulat di atas katil,aku kemudiannya terus bangun untuk mengejutnya.

“Mak…!!!Mak…!!!”aku memanggil Emak Mertua aku tu.Terasa janggal pulak memanggilnya ‘Mak’ selepas apa yang kami berdua telah lakukan bersama.

“Mak…!!!Bangun,Mak…!!!”aku pun terus mengejutkan Emak Mertua aku tu.Apabila dia membukak matanya,bagai seorang yang baru dikejutkan dari mimpinya,dia cepat-cepat menarik selimut untuk menutupi tubuhnya yang bertelanjang bulat.Dengan rambutnya yang kusut masai dan baru bangkit dari tidur,barulah kelihatan seperti seorang perempuan tua seusia umurnya.Aku duduk di sisinya sambil memegang bahu dan terus berkata.

“Mak,Arshad ni…!!!Bangun dulu dan kita pergi makan tengahari,Mak…!!!”aku terus berkata kepada Emak Mertua aku tu.Seolah-olah baru tersedar dari lamunan dia terus menjawab.

“Oh,Arshad…!!!”Emak Mertua aku tu pun terus menjawab lalu terus bangun dan melepaskan selimut yang menutupi tubuhnya dan terus bergerak ke bilik air.Dengan bertuala aku pun terus mengikutnya ke bilik air.

Dia telah merapatkan pintu bilik air lalu aku mengetuk untuk masuk.Tiada jawapan seketika lalu aku menolak pintu bilik air dan masuk.Aku lihat seorang wanita tua dan dia telah menanggalkan gigi palsunya sedang mencangkung membuang air kecil.Bersama air kencingnya,meleleh keluar lendir berwarna putih.Matanya memandang ke bawah melihat lendir putih yang banyak sekali keluar bersama air kencingnya sambil berkata.

“Banyaknya air mani Arshad kat dalam lubang cipap Mak ni,Sayang…!!!”Emak Mertua aku tu berkata kepada aku.

Apabila dia mendongak semula memandang kepada aku,wajahnya tanpa gigi palsunya tampak terlalu tua.Alangkah anehnya perasaan aku,keadaan wajahnya membuatkan aku semakin terangsang kuat lalu aku membuka tuala aku dan menunjukkan batang kote aku yang keras mencodak kedepan.Dia cuba menyembunyikan mukanya dengan menutupnya dengan kedua-dua belah tangannya.Aku bergerak rapat ke arahnya yang sedang mencangkung dan menariknya bangun berdiri di hadapan aku.Aku terus kuakkan tangannya lalu menatap wajahnya tetapi dia cuba menundukkan wajahnya mengelak dari tatapan aku.Aku menundukkan kepala aku dan mencapai bibirnya dengan mulut aku tetapi dia berpaling dan berkata.

“Jangan tengok Mak macam ni,Sayang…!!!Mak malu la,Sayang…!!!”Emak Mertua aku tu terus berkata kepada aku.

Tanpa banyak bicara aku mengangkatnya lalu membawanya keluar dari bilik air dan membaringkannya di atas katil.Aku telah terlalu terangsang dan tidak boleh mengawal perasaan aku lagi.Aku terus naik ke atasnya dan mendepangkan kedua-dua tangannya.Dia memalingkan mukanya mengelak dari pandangan aku.Aku jerit kepadanya.

“Pandang sini,Mak…!!!”Emak Mertua aku tu terkejut dengan suara aku yang meninggi tetapi dia menuruti arahan aku dan memandang ke arah aku.

Aku kemudiannya terus merapatkan mulut aku ke mulutnya yang tanpa gigi.Aku belah mulutnya dengan lidah aku dan melahapnya dengan rakus.Batang kote aku masih terletak di atas perutnya.Aku lepaskan tangannya,memaut rambutnya sambil berkucupan.Air liur kami berdua bertakung dengan banyak sehingga meleleh-leleh keluar bercampur-baur.Tangannya memaut tengkok aku dan kami terus berkucupan selama beberapa minit lagi.Kemudian aku turun dari tubuhnya dan berbaring di sisinya.Aku mengerengkan tubuh aku dan memeluknya.Aku lihat air mata Emak Mertua aku tu meleleh keluar dari matanya.Dia menangis dengan senyap.Aku menongkat kepala aku memandangnya dan sebelah tangan aku memegang kedua-dua teteknya.

“Kenapa Mak menangis…???”aku bertanya kepada Emak Mertua aku tu.
“Arshad,kita dah lakukan dosa besar,Sayang…!!!Mak rasa berdosa sangat pada Hasnah…!!!Mak kesian sangat pada dia,Sayang…!!!”jawab Emak Mertua aku tu.Timbul rasa kekesalan pada dirinya dan dia terus menyambung lagi.

“Mak rasa kita lupakan apa yang telah kita lakukan dan kembali seperti biasa, Sayang…!!!”sambung Emak Mertua aku tu lagi.Aku hanya terdiam tanpa kata-kata.Aku cuba mencium bibirnya tetapi dia mengelak dan mengetapkan bibirnya dan terus berkata kepada aku.

“Walaupun Mak akan rasa kekosongan tetapi biarlah ia berlalu dengan sendirinya,Sayang…!!!Maafkan Mak,Arshad Sayang…!!!”Emak Mertua aku tu terus berkata kepada aku.Situasi begini membuatkan aku panik lantas aku terus bangun mengenakan pakaian aku dan beredar keluar dari chaletnya membiarkan Emak Mertua aku tu bersendirian.Kemudian aku terus menuju ke restoran untuk mengisi perut aku yang lapar sambil melayani fikiran aku yang berserabut dengan seribu persoalan.

Selesai makan,aku duduk di jeti,cuba untuk menenangkan fikiran aku.Setelah dia mengajar aku betapa enaknya perlakuan hubungan seks sumbang mahram ini,tiba-tiba dalam sekelip mata dia cuba mengakhirinya.Aku masih mengingini untuk meratah puas-puas tubuhnya.Bagaimana akan aku hadapinya selepas ini…???.

Aku bertekad untuk bersemuka dengannya sebelum isteri dan anak-anak aku pulang sekitar jam 6:30 petang ini.Jam aku menunjukkan pukul 2:30 petang dan Emak Mertua aku tu tidak kelihatan di mana-mana.Dia pasti masih berada di chaletnya.Aku terus menuju ke restoran untuk membelikan makanan untuk dibawa kepadanya.Aku melangkahkan kaki aku menuju ke chaletnya dan sesampai di pintu chalet, aku mengetuk dan Emak Mertua aku tu terus membukak pintu.Belum sempat aku mengatakan sesuatu dia mula bersuara.

“Arshad,Mak nak cakap sikit dengan Arshad…!!!”Emak Mertua aku tu berkata kepada aku lalu dia duduk di atas kerusi.Aku pun terus menghulurkan makanan yang aku belikan seraya berkata.

“Nah,Mak…!!!Arshad belikan Mak nasi bungkus tadi…!!!Mak makan la dulu ye,selepas ni kita boleh berbincang…!!!”kata aku kepada Emak Mertua aku tu.

“Takpe la,letak dulu kat atas meja ni…!!!Nanti Mak akan makan…!!!Kita mesti bincang dulu ye,Sayang…!!!”balasnya.Aku duduk di kerusi berhadapan dengannya lalu memusatkan pandangan aku ke arahnya.Emak Mertua aku tu cuba mengelak pandangan aku.Dia tidak memandang tepat kepada aku.Aku jadi sedikit gementar untuk menghadapi suasana ini tetapi aku kuatkan semangat dan memulakan bicara.

“Mak,kalau Mak nak bincang tentang apa yang kita dah lakukan,Arshad bertekad,walau apapun yang akan berlaku,Arshad tetap mahu MAIN dengan Mak…!!!”kata aku kepada Emak Mertua aku tu memulakan bicara.Belum sempat aku menyambung kata-kata aku,dia menyampuk.

“Arshad,apa yang kita lakukan ni berdosa,Sayang…!!!Mak tak tahu kenapa Mak buat macam ni,dengan menantu kesayangan Mak pulak tu…!!!Terus-terang Mak katakan,Mak memang bernafsu kuat…!!!Selepas arwah Bapak meninggal,Mak masih boleh bertahan lagi tapi sejak Pak Ayub mengusik-usik Mak hari tu,tiba-tiba Mak rasa Mak masih perlukannya lagi,Sayang…!!!Keinginan nafsu seks Mak kembali lagi walaupun Mak dah tua ni,Sayang…!!!”sampuk Emak Mertua aku tu.

“Mak,keinginan nafsu seks akan pergi selepas kita mati…!!!Selagi kita hidup,selagi itu kita akan mempunyai keinginan nafsu seks,Mak…!!!Semalam Mak dah ajar saya curang dengan isteri saya dan saya dah mula seronok MAIN dengan Mak tapi tiba-tiba Mak nak cerita pasal dosa pulak…!!!Saya nak Mak faham betul-betul,saya tetap nak teruskan apa yang kita dah mulakan,Mak…!!!”aku berkata kepada Emak Mertua aku tu.Suara aku mula meninggi.

“Kita ikutkan saja hati kita,orang lain tak perlu tahu…!!!Bila saya nak,Mak mesti beri…!!!Kalau tidak,saya akan lakukan perkara yang Mak tak ingin tahu…!!!Fahamkan itu dan jangan banyak cakap lagi…!!!”aku mula mengherdiknya.Dia kelihatan terperanjat dengan tingkahlaku aku dan menunjukkan kegelisahannya.

“Sekarang makan dulu,lepas ini kita MAIN…!!!”aku menyambung dengan batang kote aku mula mengeras.

“Mak belum lapar lagi,Sayang…!!!Nanti karang Mak makan la…!!!”balasnya sayu.Aku terus memerintahnya.

“Kalau gitu,naik atas katil dan bukak baju Mak sekarang jugak…!!!Saya dah tak tahan nak MAIN dengan Mak sekarang ni…!!!”aku sendiri terkejut dengan kata-kata yang aku keluarkan tetapi keinginan nafsu seks aku telah mengawal diri aku.Aku mesti menyetubuhinya lagi.

Emak Mertua aku tu pun terus bangun dan berlalu masuk ke bilik,menanggalkan pakaiannya satu-persatu dan baring meniarap di atas katil.Aku dengan masih berpakaian membaringkan diri di sebelahnya.Aku mengusap rambutnya dan merapatkan bibir aku ke pipinya lalu menciumnya.Serentak dengan itu,dia mengerengkan tubuhnya menghadap aku sambil tersenyum.

“Mak,maafkan Arshad kerana berkasar dengan Mak tadi…!!!Kalau Mak nak lupakan bahawa kita telah buat perkara ini,Arshad akan bangun dan tinggalkan bilik ni…!!!”aku mulakan berkata kepadanya.Belum sempat aku nak menghabiskan ayat aku,Emak Mertua aku terus menyambut kata aku.

“Dah la Arshad,kita dah terlanjur jauh…!!!Mak sangat-sangat memerlukan seorang lelaki dalam hidup Mak sekarang ni…!!!Kalau Arshad sudi,Arshad boleh jadi lelaki tu…!!!”Emak Mertua aku tu menyambut kata aku.Aku cuba mendapatkan kepastian daripadanya.

“Maksud Mak,kita akan teruskan begini…???”aku menyambung.Dia hanya menganggukkan kepalanya mengiakan.Aku terasa lega kerana kini aku tidak berlawan dengan perasaan aku lagi dan tidak bertepuk sebelah tangan.

Buat seketika aku ketepikan perasaan aku terhadap Isteri aku sendiri. .Aku terus menarik Emak Mertua aku tu naik ke atas tubuh aku dan kami berkucupan sambil tangan aku meraba-raba belakang tubuhnya.Tangan aku singgah di bontot tonggeknya yang berisi dan aku ramas-ramas perlahan-lahan.

“Arshad,sebelum Hasnah dan anak-anak balik…!!!”Emak Mertua aku tu terus berkata kepada aku.Aku faham maksudnya dan menyekat kata-katanya dengan menarik rapat mulutnya dan menolak lidah aku ke dalam.Dia menyambut dengan menyonyot-nyonyot lidah aku.Sambil memeluknya,aku mengolekkan badan dan menghempap tubuhnya.Aku meneruskan meraba ke atas kedua-dua teteknya dan meramas-ramas perlahan-lahan.Nafas Emak Mertua aku tu semakin kuat dan kencang.Dia telah menunjukkan tanda bersedia untuk disetubuhi.Aku bangun perlahan-lahan dan melepaskan kucupan kami lalu membukak baju dan seluar aku.Dia terlentang di katil sambil tangannya meraba-raba bibir lubang cipapnya yang kelihatan berkilat-kilat diselaputi lendirnya sendiri.

Perlahan-lahan aku menghempap tubuhnya lagi dan menemukan mulut kami.Kami berkucupan dan kedua-dua teteknya terhempap oleh dada aku.Aku mengesek-gesekkan tubuh kami dengan mengoyang-goyang perlahan-lahan.Aku kemudiannya terus menyusurkan tangan kanan aku ke lubang cipapnya dan memain-mainkan jari-jari aku di situ.Sekali-sekala aku jolokkan jari-jari aku ke dalam lubang cipap nikmatnya.Seiringan dengan itu,dia mengoyang-goyangkan bontot tonggeknya.

“Arshad,masukkan cepat,Sayang…!!!Emak Mertua aku tu terus merayu.

Dengan itu,aku pun terus bangun dan memegang kedua-dua kaki Emak Mertua aku tu dan terus mengangkangkannya.Perlahan-lahan aku letakkan kepala batang kote aku ke mulut lubang cipap Emak Mertua aku tu dan menolak sedikit demi sedikit sehingga terbenam keseluruhannya ke dalam lubang cipap Emak Mertua aku tu buat kali ke-2 pada hari tersebut (kali ke-3 secara keseluruhannya).Apabila kepala batang kote aku mencecah pangkal rahimnya,dia mengerang kesedapan.Aku terus rebahkan tubuh aku menghempap tubuhnya sambil menyorong dan menarik batang kote aku keluar-masuk perlahan-lahan.Matanya pejam menahan kenikmatan dari pergerakan batang kote aku.Aku merapat ke telinganya dan membisik.

“Sedap tak,Mak…???”bisik aku ke telinga Emak Mertua aku tu.Dia hanya menganggukkan kepala dan aku menyambung lagi.
“Kita buat selalu,ye Mak…!!!”sambung aku lagi.Dia membalas dengan suara yang tersekat-sekat menahan kenikmatan.
“Arshad mesti selalu jenguk-jenguk Mak nanti ye,Sayanggg…!!!Kita boleh la MAIN SEKS selalu nanti,Sayanggggg…!!!”balas Emak Mertua aku tu dengan suara yang tersekat-sekat menahan kenikmatan.

Bila aku menghentikan pergerakkan batang kote aku,Emak Mertua aku tu akan mengayak-ayak bontot tonggeknya seperti tak sabar untuk menikmati puncak kenikmatan.Aku teruskan gerakan sorong-tarik batang kote aku dengan perlahan-lahan dan sekali-sekala aku henyak-henyak batang kote aku dengan sekuat-kuatnya.Setiap kali dia menerima henyakkan batang kote aku,dia akan mengerang.Tiba-tiba dia mengayak bontot tonggeknya dengan laju sambil mendesah merayu kenikmatan.

“Arshad,Mak dah nak sampai…Mak dah nak sampai…Mak dah nak sampai…laju…laju lagi,Sayanggg…!!!Ooohhh…aaarrrggghhh…aaahhh…aaahhh…aaaaahhhhh…!!!”bunyi suara Emak Mertua aku tu mendesah merayu kenikmatan.Serentak dengan itu aku terus melajukan pergerakan batang kote aku dan…

“Uuuhhhh…Sampai,Sayanggggg…!!!”bunyi desahan kenikmatan dari mulut Emak Mertua aku tu dan terus memancutkan air kasih.Tidak lama kemudiannya aku pun terus memancutkan air mani aku dengan agak banyaknya ke dalam lubang cipap Emak Mertua aku tu buat kali ke-2pada hari itu (kali ke-3 secara keseluruhannya).Tubuhnya mengeletar kenikmatan menerima pancutan air mani kasih aku ke dalam lubang cipapnya.Mulutnya mencari-cari mulut aku dan mengucup aku dengan rakusnya.Kami sampai serentak dengan peluh membasahi tubuh kami.

Selesai pertarungan kami,kami sama-sama terbaring terlentang menghadap ke siling untuk menenangkan nafas kami kembali,masing-masing senyap tanpa berkata-kata buat seketika.Sesekali aku menoleh kepada Emak Mertua aku tu,dia tersenyum lemah bila mata kami bertentang.Dia kelihatan gembira.Begitu jugak dengan aku.Setelah nafas kami berdua kembali tenang,kami berpelukkan dan berkucupan.Aku memberanikan diri menyatakan aku cinta padanya dan mahu kerap bersamanya apabila ada kesempatan dan dia membalas dengan mengatakan dia jugak telah jatuh cinta pada aku dan terasa amat sayang pada aku,sebagai menantu lelaki kesayangannya dan jugak sebagai kekasihnya.

Dia berjanji akan selalu menyerahkan tubuhnya untuk aku kerjakan selagi ada kesempatan yang mengizinkan.Dia memerlukan lelaki dan lelaki itu adalah aku.Sebelum kami membersihkan diri masing-masing untuk menyambut kepulangan Isteri dan anak-anak aku,kami sempat bertarung melakukan hubungan seks buat kali ke-3 pada hari itu (kali ke-4secara keseluruhannya) tetapi secara sederhana dengan penuh kasih sayang.Bila telah sampai ke kemuncaknya,aku pun terus memancutkan air mani aku dengan agak banyaknya ke dalam lubang cipap Emak Mertua aku tu buat kali ke-3 pada hari itu (kali ke-4 secara keseluruhannya) dan cukup untuk kami berdua merasa puas dan nikmat.

google+

linkedin

Note: only a member of this blog may post a comment.